donderdag 29 november 2012

Handdoekring


2 opmerkingen:

  1. minidesign op 24-06-2011 18:59

    En de brainstorm heeft natuurlijk een schat aan allerlei ideeën opgeleverd!
    Kom maar op knutselaars!


    helma58 op 24-06-2011 19:20

    Dit is ook een hele goeie Wil ...bij mij ziet het er niet vierkant uit,,,,ik had een milk en fruit pak....dus daar zit ook nog verschil in !
    Zie je de poppenhuisfanaten straks allemaal doppen staan bekijken bij de koeling....mijn ideeen zijn van een Mil en fruit pak poppenhuisknutselaars.....dus die weten jullie dus al.!
    groetjes helma


    minidesign op 24-06-2011 19:32

    Staan we binnenkort bij de koeling te rommelen omdat we Campina of Friese vlag design willen.......
    Leg het maar weer eens uit aan een leek........


    nalladris op 24-06-2011 20:08

    En wat dacht je van de kringloop? Zoon was Rob jarig, vroeg centjes om een armsteun voor zijn auto te kunnen kopen!
    Ik naar de kringloop, kocht een popje, met een open handje,sloopte de arm eraf, arm op een kaartje geplakt! en in het open handje de centjes!
    Succes verzekerd! en gelachen uiteraard!

    De handdoekring is ook weer super leuk bedacht!


    nalladris op 24-06-2011 20:09

    was moet achter Rob hahahaha


    dikkemick op 24-06-2011 20:15

    Geen poppenhuis, maar wel fervent modelbouwer, dus ik zie ook regelmatig heeeel andere objecten in doppen (rotondes), vezeltouwtjes(grilles voor trucks) en
    bijvoorbeeld houten stokjes (laadgoed).

    Leuk dat we wat dat betreft dezelfde hobby hebben hihihi....


    corined op 24-06-2011 20:46

    dat is een pracht van een tip Wil... in plaats van flessen ga ik kartonen kopen nu....
    Gr,Corine


    Clari op 24-06-2011 21:23

    Ja hoor,....... Wat is het weer goed wil.


    minimax op 24-06-2011 21:39

    Wil. hoe kom je er weer op, je moet het maar zien,
    groetjes willy


    maisondupompier op 24-06-2011 21:43

    Whahaha nou...dat had ik er niet van gemaakt. Wij gooien ze altijd bij het plastic maar nu belanden ze in een bakje....whahaha. Geweldig bedacht Wil!!!
    Groetjes,Sjoukje


    sweetandpetite op 25-06-2011 01:18

    Geweldig weer, wat een super idee !!!
    Groetjes Mieke


    Andrea op 25-06-2011 08:12

    Een handdoekring! Natuurlijk ! (?)
    Ik heb ze wel eens "verbouwd" tot 1:48 juwelenstandaardjes: knip het vierkante vlakje kleiner en knip het groote stuk van de ring weg, je houdt dat een rechtopstaand deel over, wat lijkt op zo'n kartonnen "buste" .
    Ik ga maar eens badkamers en toiletjes inrichten.


    minidesign op 25-06-2011 10:17

    Nou Andrea ,niet op de foto maar jouw fles wc reiniger heeft ook een ereplaats in het badkamertje!!!
    Misschien kun je dat geweldige workshopje nog eens plaatsen voor de nieuwkomers!
    Dan kan hij nu ook een plek in de "werkplaats" krijgen!
    [Die was er destijds nog niet]
    Groetjes,Wil


    Andrea op 25-06-2011 11:03

    Dank je, zit er zowaar bij te blozen....Ben een tijdje uit alle blog/kladblog gebeuren weggebleven door drukte op allerlei andere fronten. Ik zal het met alle plezier nog een keer plaatsen, misschien wil je me wel even laten weten hoe dat het beste kan?
    Het is in elk geval nog steeds op de site te bekijken: http://www.minifrutsels.nl/wcreiniger.html
    groetjes,Andrea


    keetje op 25-06-2011 11:31

    zo dan heb jij wel goed gekeken naar dat pak met rontgenogen
    groetjes Keetje


    minidesign op 25-06-2011 12:01

    Hoi Andrea,
    Helaas ben ik niet zo'n held op computergebied maar misschien kun je met copy-past de workshop plaatsen op de site waarmee je bent gelinkt aan het kladblog.....???
    Groetjes,Wil

    [P.S. wel even opletten dat de foto's niet breder mogen zijndan 500 pixels.....].


    minidreamz op 25-06-2011 12:10

    Onwijs,wat een idee!!Sommige mensen zien in alles iets.
    Knap hoor Wil
    Groetjes,Mar.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. minimax op 25-06-2011 13:19

    Andrea, ik heb even op je site gekeken....Te gek en de W.S. zijn geweldig.
    groetjes Willy


    alittlemoreminis op 25-06-2011 19:31

    Wauw... inderdaad met rontgenogen zoals Keetje al zegt, maar deze vind ik echt geniaal Wil!! Bedankt!
    Ik ga dadelijk maar eens een nieuw pak melk opentrekken lol! ;)

    Ik heb ook even bij de wc reiniger van Andrea gekeken, die is ook erg leuk om te maken!! Zou leuk zijn als hij hier nog komt te staan :)
    Liefs Jollie


    alittlemoreminis op 25-06-2011 19:40

    Wil... nog even een vraagje, waarvan heb je die mooie handdoek gemaakt?
    Hij is zo mooi fijntjes van structuur... :)


    trompke op 25-06-2011 20:07

    Wat een goed idee! Hoe kom je erop :-)


    minidesign op 25-06-2011 20:18

    Jollie,De handdoek komt uit een piepklein couponnetje dat ik uit de restantenbak van de plaatselijke stoffenwinkel heb gevist .
    De maten heb ik afgetekend en de lijnen bewerkt met Tacky om rafelen te voorkomen.
    Toen het goed gedroogd was geknipt:
    [be]valt beter dan zomen.......


    alittlemoreminis op 25-06-2011 21:11

    Dat is ook alweer een hele goeie tip Wil, met de zomen van de handdoek (of evt. andere stof ookdenk ik)dank je wel ;).


    inemini op 26-06-2011 09:45

    Oh hahahaha, die is ook goed Wil! Nou, ideetjes zat dus..... Voor dikkemick: ik kijk heel vaak bij modelbouwspullen, dus onze hobby's komen wat miniatuurmateriaal genoeg overeen ;-)
    gr. Kootje


    Petra op 27-06-2011 22:13

    Wat is dat weer knap gevonden zeg...
    ik heb de ringen wel een aantal bewaard van die grote 2 liter flessen melk...
    Kun je kransen van maken e.d.
    groetjes Petra


    woudaswondertjes op 28-06-2011 11:50

    Geweldig. Wat een goeie Wil. Die ga ik zeker gebruiken.
    Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen