donderdag 14 februari 2013

Pop in doos





Benodigd :tandenborstelcontainer,poppetjes [o.a.wereld winkel],cadeau papier, correspondetiekaart,hobbylijm.






Werkwijze:
Zaag,met de cirkelzaag, een “doosje” uit de tandenborstelcontainer.
Zaag  het doosje af op een hoogte van  8mm.
Schuur de zaagranden glad .
Lijm het popje op een stukje correspondentiekaart.

Volg onderstaande stappen

Heb je onverhoopt geen tandenborstelcontainer bewaard?
Ga dan op zoek naar b.v.een geschikte blisterverpakking/vakkendoosje!

4 opmerkingen:


  1. woudaswondertjes op 01-10-2012 14:27

    Wat een leuke Wil. Ik weet niet of ik zo'n mooie heb, maar ga op zoek.
    Groetjes, Nienke


    sweetandpetite op 01-10-2012 18:17

    Wat super enig Wil, dank je wel :)
    Groetjes Mieke


    jody op 02-10-2012 21:18

    geinig en leuk bedacht, bedankt!


    c.verveen op 05-10-2012 13:05

    Heel schattig weer, misschien voor later, ik heb de ws opgeslagen bedankt weer Wil.
    liefs,Carra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for this wonderful tip!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Wil om weer te zien.
    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil, wat origineel weer! Ik heb gisteren bij de drogist eens geïnformeerd naar die tandenborstel containers: ik kreeg er geen een, want het schijnt dat ze geld kosten en weer steeds gevuld moeten worden :(!! Pech dus, ach ja, zal er op blijven letten, vond het een prima idee van je.
    Groet, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen