donderdag 18 april 2013

FIMO.............

Het loopt weleens anders ........
Fimo klaar op tafel en vol goede moed
van start omdat ik droom van een
driejarig kleutertje.

Nou zijn Fimo en ik nooit een,
wat je noemt “winning team”,geweest
maar met wat goede wil van beide
kanten moet er toch wel iets uit onze
samenwerking kunnen komen........

Duwen ,trekken,wegpeuteren,bijplakken.....
Een lange stoet figuren, die zich prima
thuis zouden voelen in de trollenwereld,
trekt aan mijn oog voorbij...........
In de verste verte geen kleuter te bekennen.......

We krijgen ruzie, Fimo en ik.
Samenwerking moet toch van beide kanten komen nietwaar?
Fimo wordt nijdig en moppert : jij kijkt ook niet!
Au....hij heeft gelijk.
Als ik nog eens goed kijk zie ik inderdaad een best wel aardig koppie!

Inmiddels heeft ie ook ledematen en is ,in goed overleg, in de kleren gestoken.
En zo zit ik nu dus opgescheept met deze Oosterling in Lotushouding .
En hij wil natuurlijk ook weer een dak boven zijn hoofd ............

4 opmerkingen:

  1. minifreubels op 01-09-2011 09:11

    Hahahaha wat een verhaal. Je wilt een kleuter en krijgt een oosterling. Hij is goed gelukt en nu maar aan de slag voor een dak boven zijn hoofd.


    minifantasy op 01-09-2011 09:29

    Whahaha ik las 3 jarig kleutertje en zag er toch echt een Aziatisch typje in, gelukkig dat ik verder las.Ik vind hem heel mooi.

    Je mag hem wel in onze tuin zetten hoor, in de grote lantaarn :-)
    Grapje, ik twijfel er niet aan of hij krijgt een prachtig dak boven zijn hoofd. En over fimo zeg ik lekker niets :-)
    Groetjes van J.


    helma58 op 01-09-2011 09:36

    Leuk om te lezen wil...en ja het is echt een Aziaat maar wel een goed gelukte hoor...die verdient echt een dak boven zijn hoofd met een laag tafeltje met een theeritueel of zo. het stoeien is niet voor niets geweest!
    groetjes helma


    woudaswondertjes op 01-09-2011 10:24

    Maar als oosterling vind ik het geweldig knap gedaan hoor. Ja, je zal er een judomat of zo bij kunnen maken. Ik doe het je niet na in ieder geval.
    Groetjes, Nienke


    trompke op 01-09-2011 10:40

    Prachtig! En zo herkenbaar. Mijn twee "neanderthalers" doen ook nog steeds mee ;-)


    keetje op 01-09-2011 12:44

    ik vind hem super gelukt maak je toch gewoon een pagode hihi
    groetjes Keetje


    minimax op 01-09-2011 13:38

    Nou Wil, ik zou geen bezwaar maken voor zo een oosterling in mijn huis , hij ziet er vredelievend uit , maar peinst nog wel zal ik wel of niet mediteren of toch maar judo gaan doen, ik wacht maar af wat Wil voor mij in petto heeft.
    Ik vind het heel goed gelukt en je verhaal is zo leuk
    Succes met het zoeken naar de huisvesting.
    Fimo is tot op heden ook mijn ding niet maar wat niet is kan komen.
    groetjes Willy


    alittlemoreminis op 01-09-2011 22:53

    Ha ha ha wat een grappig verhaal!!!
    Fimo is mijn vriendje ook niet ;-)
    Petje af hoor Wil dat het nog zo'n mooie oosterling is geworden :-)
    Hij krijgt vast een mooi en toepasselijk dak boven zijn hoofd.
    Liefs Jollie


    Sweetandpetite op 01-09-2011 23:34

    Hij ziet er echt goed uit Wil, misschien moet je je voor de volgende keer voornemen een oosterling te maken, en dan komt er misschien wel een driejarige kleuter bij uit !
    Groetjes Mieke


    @karlijn op 02-09-2011 12:24

    hij is wel erg goed gelukt .


    jainmaja op 02-09-2011 15:07

    dat is nu het leuke van onze hobby: je begint aan het 1 en eindigt met het ander haha
    maar wel leuk geworden!
    gr. ineke.


    Petra op 03-09-2011 22:09

    Misschien een oplossing voor je; volgende keer maak je een Oosterling, en komt er een 3 jarige peuter uit....
    Of het ging 'niet' omdat 3 jarigen nog geen kleuter genoemd worden, maar peuter....
    ik vind hem erg leuk!
    volgens mij ben je stiekem wel goed met fimo... (weet je het zelf nog niet).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wil, what a story :D LOL!! Moest er erg om lachen, maar.....zo gaat dat bij mij heel váák :D! Ik begin met iets wat ik probeer te maken en eindig heel vaak met iets geheel anders....en da's soms best leuk, hoor.
    Leuk en schattig jochie is het geworden en hij zal vast ergens een lief plekkie krijgen toch?
    Groet, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak hem niet na hoor hij lijkt net echt en op het eerste gezicht zag ik er een judoka in!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar is ie weer, hij blijft zo leuk Wil.
    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen