donderdag 2 mei 2013

Straatjutten [2]

Helaas zijn de regelmatig opduikende tentjes ,waarin PTTers aan het werk waren ,uit het straatbeeld verdwenen.......
 
Maar....mocht er bij jou in de buurt iets gesloopt worden dan is het de moeite waard om even een kijkje te gaan nemen.
Een stuk PTT kabel is een geweldige aanwinst voor de 1-12 bouwmarkt!
Een karrevracht aan geplastificeerd ijzerdraad in alle kleuren van de regenboog.En...........je kunt natuurlijk ook strippen.
 
In de gaten houden dus!

1 opmerking:

  1. woudaswondertjes op 06-04-2011 11:55

    Ja Wil. Zo heb ik toen ik nog werkte alle draadjes waarmee de electroden van de monitor aan de patiënten vastzaten altijd al ingepikt als ze weggegooid werden. Hi hi. We zijn ook echt erg hè. Collega's vroegen op laasts bij van alles of ik het nog kon gebruiken.
    groetjes, Nienke


    minihobby op 06-04-2011 12:09

    hahaha ja zo kunnen we erg veel gebruiken in onze hobby.
    maar vraagje waar gebruik je de geplastificeerde draadjes voor?
    groetjes van Erica


    inemini op 06-04-2011 12:10

    Ja, helemaal perfect Wil, we houden het weer in de gaten! Oh hahahaha die is inderdaad echt erg ;-)Nienke, ik zal maar niet zeggen wat ik even dacht......
    gr. Kootje


    minidesign op 06-04-2011 12:12

    Kom ook regelmatig terug met "buit" na een tochtje ziekenhuis.....
    onder het motto "sla munt uit je diensttijd".......
    Met het bestuderen van de slangetjes die aan je lijf hangen kun je je aardig vermaken als je b.v. in de scanner ligt.....
    Zou best eens in hun voorraadkasten willen "winkelen".........


    minidesign op 06-04-2011 12:23

    Erica,
    Voor van alles en nog wat.
    Wat me zo gauw te binnen schiet:
    handvaten, hengsels,wiebelveer kinderspeelgoed,luie fimoer snoep[zuurstokken]
    gestript: ringband.

    Heb het ook wel voor lampjes gebruikt maar daar mopperde mijn ,ter zake deskundige,zoon over.[lampjes branden overigens al jaren prima].
    Maar dat durf ik dus niet aan te bevelen............


    woudaswondertjes op 06-04-2011 13:30

    Ha ha. Kootje, jij dacht zeker dat we de kinders weggooiden. Niks hoor. Alleen het materiaal en pas als de patiënten het niet meer nodig hadden. Lol.
    Groetjes, Nienke


    minifantasy op 06-04-2011 14:28

    Ik zou toch zo graag jou eens op straat zien lopen :-)
    Ik vind nooit wat, loop veel te veel met mijn neus omhoog volgens dochterlief, die van alles en nog wat vind en dan voor me meeneemt, maar zulke draadjes heeft zij ook nog nooit gevonden, maar volgens mij heeft Paul ergens zo'n kabeltje.


    minihobby op 06-04-2011 17:09

    J-tje, in je telefoondraadje zitten ook zulke draadjes,hoef je niet te zoeken of aan Paul te vragen.
    als je stukkie nodig hebt knip je daar gewoon stukkie tussenuit.....


    Ada op 06-04-2011 20:38

    Wat een leuke ideeën heb jij toch.
    Groetjes Ada


    Petra (Poohbeer) op 16-04-2011 00:33

    haha ook leuk.... kom net uit het ziekenhuis, heb mijn zuurstofslang meegenomen, infuus maar achter gelaten, heb ik er nog wel wat van.
    Op de recouvery gekomen voor de operatie kende men mij nog als degene die de dopjes spaarde voor haar poppenhuisknutsels!
    Na de operatie zoveel pijn dat ik ze vergeten ben, vd week eens navragen...
    Ik heb nog zoveel liggen, amullen, dopjes, slangetjes....
    Dit was mijn 33e operatie dan verzamel je meer als je kunt verwerken, maar wel altijd handig te hebben wat je zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen