zondag 18 augustus 2013

Wandkleed met losse popjes [+ Ariadne]


Het idee voor een wandkleed met losse  speelpopjes [Ariadne 1972] leek me ook wel wat voor de 1-12 kids.Leuk voor boven de commode.Tijdens het verluieren kan er met de popjes gespeeld worden en na de klus kan het popje weer terug op het hek.

Het hek heb ik gemaakt van smalle bandjes.
Alleen de lijmpuntjes aangeven op het kleed![zie printable!]
Voor de popjes vliseline tussen 2 lapjes lijmen met tacky glue: goed insmeren tegen het rafelen.
Uitknippen met een klein scherp schaartje.
N.B. Om de popjes op het hek te kunnen zettende dwarsbalken dus niet helemaal vastlijmen !!

Voor de liefhebbers een PRINTABLE met een patroon 1-12 en een Ariadne met los inlegvel met borduurpatroon :
                                                PRINTABLE [aanklikken]

4 opmerkingen:

  1. keetje op 24-11-2011 11:52

    erg leuk weer
    groetjes Kitty


    inemini op 24-11-2011 12:57

    Oh Wil, om jouw workshopjes bij te kunnen houden moeten we minstens 3 levens hebben............. maar deze is ook weer zo geweldig leuk!!!! Hoe moet dat toch met mijn voornemen om alles eerst eens af te maken wat ik nog heb liggen?
    gr. Kootje


    minimax op 24-11-2011 13:15

    Weer heel leuk Wil,
    Heel leuk om zo tussen door te maken.
    Als ik het zo bekijk, zouden de popjes dan ook van vilt kunnen of is dat niet stevig genoeg?
    groetjes willy


    woudaswondertjes op 24-11-2011 13:30

    Leuk Wil. Dank je wel.
    Groetjes, Nienke


    minidesign op 24-11-2011 13:56

    Vilt lijkt me zeker het proberen waard Willy!
    Hangt er waarschijnlijk ook vanaf hoe dik het is:dat kan natuurlijk verschillen per lapje.
    Gewoon even 1 popje proberen!
    Groetjes,Wil


    minifantasy op 24-11-2011 14:01

    Het valt niet meer mee om nog een originele reaktie te verzinnen Wil :-)
    Hij is weer leuk :-)
    Groetjes van J.


    helma58 op 24-11-2011 16:17

    Wil wat is deze weer leuk ...dank je wel...het stapelt hier wel op hoor!
    groetjes helma


    minidesign op 24-11-2011 16:46

    Het is niet mijn bedoeling jullie in de problemen te brengen hoor :
    Misschien is
    een winterslaap wel een goed idee.....
    Groetjes,Wil


    minimaaksels op 24-11-2011 18:18

    hallo wil
    ik geniet iedere keer weer van je geweldige workshops ,ik meld me nooit als je wat plaatst ,maar ik wil je nu wel even een compliment geven en ik print al je workshopjes gelijk uit en verzamel ze in een map en als ik er dan de tijd voor heb zoek ik een workshopje uit en maak deze .
    en ze zijn allemaal even leuk
    van mij mag je er nog meer verzinnen hoor
    bedankt hoor
    gr miranda


    minimax op 24-11-2011 20:43

    Ook geld voor mij hetzelfde alle W.S. worden uitgeprint en in de map gedaan .
    Winterslaap!!!!... nou nee... zonde dan zou ik toch leuke W.S missen.
    groetjes willy


    klaram2000 op 24-11-2011 22:12

    echt leuk weer Wil.


    c.verveen op 25-11-2011 09:01

    Weer helemaal geslaagd Wil
    bedankt altijd leuk om te maken
    liefs,Carra


    jody op 25-11-2011 10:06

    Wat is dit weer leuk, bedankt Wil!


    Mincka op 25-11-2011 13:16

    ja hoor: ze doet t weer..... Ik heb indertijd dit wandkleed gemaakt en hier en daar aangepast. Echt Wil al dit jeugdsentiment.... dikke dank je wel!
    groetjes, Mincka


    Ada op 26-11-2011 16:41

    Wil deze is ook weer zo leuk,
    groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello from Spain: I like the tapestry. Very cute. Keep in touch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me parecen unos tapices muy bonitos. Gracias por los patrones

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ! c'est top mignon. Je ne connaissais pas ce style de "tableau".
    Merci Will pour cette jolie idée ! rosethé

    BeantwoordenVerwijderen