zondag 20 januari 2013

Leesplankje, taalkaarten [Jetses]

PRINTABLE [aanklikken]

3 opmerkingen:

  1. Ben ik even in blogland, zie ik dit geweldige leesplankje voorbij komen op jouw geweldige blog met prachtige workshoppies, ontzettend bedankt weer, Wil. Weet je misschien ook hoe groot het leesplankje zelf moet zijn? Ik heb zelf echt geen idee! Ben ik toch nog ergens te jong voor ;)
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilona ,Als je het afgebeelde plankje voor 1-12 wilt gebruiken moet je het zelf even op maat maken: 2,5 -1,8 cm.
    [in het "echt": 30-22cm.]
    Succes ermee!

    Groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh dankjewel voor je snelle antwoord, Wil! Ik dacht: ik ga effies terug om te zien of je misschien geantwoord had, wat fijn dat je dat ook doet bij vragen. Ik wilde het weten voor 1:12.
    Nogmaals dank en fijne avond/week. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen