woensdag 9 januari 2013

Simplex puzzel

PRINTABLE [aanklikken]
voor info transfers maken;

1 opmerking:

  1. helma58 op 04-10-2010 13:10

    Wat leuk Wil en bedankt voor het delen. Lijkt me een hele uitdaging om er een echt puzzel van te maken. Figuurzagen uit hout en een dun plankje erondermaken...voordat ik zover ben........ maar we kunnen het eerst doen met jouw beschrijving gelukkig.
    groetjes helma.


    keetje op 04-10-2010 15:23

    weer bedankt
    groetjes Keetje


    ineke z op 04-10-2010 16:35

    wil weer o'n leuke verrassing! dank je wel!
    gr. ineke z.


    ellen3 op 04-10-2010 19:46

    Hallo Wil, ik had hem alweer gespot ergens anders, maar wat is het weer leuk.
    TOPPIE.


    Charissa op 05-10-2010 09:21

    Oh Wil wat leuk, dankjewel!!! Die van nijntje zou ik well in het 'echt' willen hebben voor mijn dochtertje hihi.
    Groetjes Charissa.


    jufpaula op 05-10-2010 10:59

    Weer zoiets leuks! Ik was inderdaad van plan wat Helma al voorstelde; dit echt uitfiguurzagen. De vraag is alleen (detail misschien) wanneer... Ik ga ook al een ander ontwerpje van je maken.
    Ik sla het in ieder geval op! Dank!
    Groeten van Paula.


    minidesign op 05-10-2010 13:00

    Helma en Paula ik bewonder jullie plan.......!
    Het lijkt mij super als jullie dat voor elkaar krijgen!
    Zit er zelf over te denken om het met Krimpy Dinky te proberen........
    Groetjes,Wil


    op 05-10-2010 17:07

    Dank je wel, wil al een tijdje zulke puzzeltjes voor mijn speelgoedwinkel maken. Het is dan wel niet van hout, maar ikzelf wil dan van kartoneen onderplaatje maken, daarop een plaatje met de figuurtjes eruit geknipt, en de figuurtjes natuurlijk ook uitknippen. Als het te iel wordt evt. alles dubbel maken. Met dikker karton kan je nl niet mooi knippen. Ook kan er dan nog een houten randje omheen geplakt worden. Op de plek van het knopje een kuiltje maken (met een kleine opbolpen en er een no hole bead inplakken.
    groetjes, Paula.


    helma58 op 05-10-2010 17:45

    Dit vind ik een hele goede optie Paula, dank je voor de uitleg. ik zat al te puzzelen met deze simplex puzzel want met zagen is het niet zo simpel omdat je eerst de puzzelstukjes moet zagen en daarna de vormen( het plankje.....Ik had eerst gedacht dit in 1 keer te doen maar je moet een gaatje boren om iets te kunnen zagen en zie dan maar precies alles pas te krijgen....heel veel schuurwerk!
    groetjes helma.


    minidesign op 05-10-2010 18:33

    Klinkt spannend Paula !!!
    Laat je het resultaat t.z.t.zien?!
    Sukses!
    Groetjes,Wil


    Petra (PooH) op 05-10-2010 23:29

    weer bedankt Wil.
    even een tip in een tip; ipv uitzagen, ponsjes gebruiken!
    Heel dun hout, fineer, of karton gebruiken.
    figuurtjes zoeken die erbij passen, of plaatjes zelf intekenen.
    ik heb een puzzeltje die zo gemaakt is in de toyshop.
    puzzelfiguurtjes kunnen dan bv een ster, of beertje zijn driehoekje etc...
    groetjes Petra


    miniaturenhandwerk op 06-10-2010 08:04

    Will, bedankt voor de leuke puzzeltjes. Ik ga ze zeker een keertje proberen te maken.
    groetjes,Saskia


    acknim op 06-10-2010 23:48

    dank Wil!
    eh....: wat is een transfer, althans: hoe maak je zoiets?
    groetjes, Mincka


    jody op 07-10-2010 09:47

    Wat enig Wil, heel erg bedankt!
    Jody


    minidesign op 07-10-2010 10:58

    Sorry voor de kleine lettertjes maar ik heb weer eens ruzie met het digi-spook....
    Groetjes,Wil


    acknim op 08-10-2010 12:18

    Hoi Wil, is dit een soort lijm waar je de printjes mee kan opplakken?
    groetjes, Mincka


    minidesign op 08-10-2010 13:15

    Mincka,daarmee kun je de transfers maken [heel dun plastic vliesje waar de afbeelding op staat]en opplakken.
    Groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen