maandag 3 december 2012

Schatten uit de knopendoos


6 opmerkingen:

  1. wat leuk wat je niet met knopen kan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margriet op 20-02-2010 16:38

    Pffffff Wil, wat heb jij veel mooie knopen in je knopendoos en wat heb jij veel fantasie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    truispoppenhuis op 20-02-2010 17:49

    zo,n knoppendoos wil ik ook wel en dan nog de ideen erbij,leuk hoor.
    groetjes trui


    minidesign op 20-02-2010 17:54

    Kijk eens bij jullie in een fourniturenzaak Trui!
    Hier gooien ze "restknopen"in een grote bak:uitzoeken voor 5 cent......
    Kan er eindeloos in graaien,grabbelen en dromen........


    Heleni op 20-02-2010 18:48

    Wil wat ben je vindingrijk zeg. Wat een leuke ideeën met verschillende knopen.
    Ik zal eens in mijn "juwelen"kistje kijken. Ook alweer zo'n prachtig voorstel, dank je.
    Inderdaad had ik voor dit kastje plexie nodig.
    Op de foto kun je 't niet zo goed zien, maar het ging heel goed.
    groet Heleni


    inemini op 20-02-2010 19:17

    Oh, nu moet er toch heel wat gaan borrelen bij iedereen! Bedankt Wil!
    gr. Kootje


    jody op 20-02-2010 20:05

    Gaaf Wil, heb je ze al bij de KvdM gezet, want daar horen ze ook bij vind ik!
    Ik heb zelf ook wel kilo's knopen, leuk zoveel verschillende mooie en minder mooie waar je van alles mee kunt doen!
    Groetjes Jody


    krin op 21-02-2010 12:00

    Had ik maar zo'n mooi gevulde knopendoos. Toch eens op bezoek bij al die oude dametjes hier in de buurt LOL
    Leuke ideeen Wil
    groetjes,Krin


    Thea van Hasselt op 21-02-2010 12:09

    Wil, Hoe verzin je dit, Ik heb nog nooit zo naar de knopendoos gekeken, ga gelijk vanmiddag de bus omgooien.
    Thea van Hasselt


    Ada op 21-02-2010 12:39

    Wil hoe bedenk je het, ik ga gelijk bij mijn knopen kijken. Groetjes Ada


    keetje op 21-02-2010 16:27

    Hallo Wil als we jou toch niet hadden zaten we zonder die goede ideeen van jou dank je wel.
    groetjes Keetje


    minigonda op 21-02-2010 21:41

    Wil wat heb je leuke dingen gemaakt van knopen.


    PrincessYaartje op 21-02-2010 23:56

    GEWELDIGGGGGGGGGGGGGGGGGGG WIL, HOE VONDINGRIJK !!!! Dankjewel!
    Liefs Yara



    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the blue cheese "stone" best. The scale and the coke tray are cool.
    lizzylu, USA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist ja toll was man aus Knöpfen alles machen kann.
    Hab es aber erst auf den 2.Blick gesehen. Sehr schön.

    Lieben Gruß Hibiskus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for sharing at Inspirational Wil, I love this tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave site!
    En ook nog in 't Nederlands geweldig!
    Ik ga hier heerlijk op rondneuzen,bedankt Wil voor het delen .
    Groetjes,Elly

    BeantwoordenVerwijderen